你不在

你不在,很不一样,美食的美味变淡了,或许,这里的泡菜没有我们那里的辣吧...

风景的绚丽变得平凡,或许,每个城市的风景本来也没什么大差别...

我的仰天长笑成了有礼含蓄的微笑,同事间的礼仪还是不太相同吧...还是我喜欢的笑话,这里没人会说。

感人的电影,没有你陪我一起哭,哭得很没劲...又或许,人长大以后,神经不会这么敏感。
曾经的彻夜疯狂,变成了宅女日志的一页,褒剧创纪录的里程碑。

终于发现了电话网络对我不可或缺的意义。
它带个我每天的动力,用最温柔,最温暖的声音提醒我,我不是一个人。
谢谢你的关怀,我都收到了,战斗力加值中...fighting~
身边的空白,有了心底的温泉,用爱和勇气去过每一天,迎接我的不一定是寒冷和孤独。

我单纯的梦想,只是想要筑一个温暖,舒适的家,和最最重要的你们,过安定的生活,如果,这些小苦头可以让我更靠近这个梦,我会找到勇气,走到终点的。

给我在多一点鼓励...可以吗?原谅我的懦弱,和贪婪。

2 comments:

  1. hang on for another 2 months!

    but i sincerely think that you don't get desensitized as you grow older. the more experience you have, the easier it is for something to touch your heart. you don't get desensitized, you just learn to control those feelings. if you're not feeling as much as you used to, then something else is bothering you. just my two cents =)

    i know you can handle these tough times =)

    ReplyDelete
  2. ^________^

    I guess some senses just fall into hibernation when they are not in use quite as often. So, I am sure those craze nerves will reactive as soon as the gang reunites.

    Btw, I am still not good at telling your lies and truth apart...hence the dompet comment earlier, but I have no doubt about your character, my judgment is more questionable.

    ReplyDelete